vineri, 10 august 2007

Two and a half men : review


Esti trist? Esti melancolic? Ai chef de o portie de ras ? Acest sitcom este cel mai bun remediu,cea mai buna solutie. Am strans sute de lacrimi de ras,urmarind primele doua sezoane din "Two and a half men".Am urmarit practic 44 de episoade si pot sa zic ca niciun episod nu m-a lasat imun la farsele,glumele,dumele actorilor acestui serial.De plictiseala nici nu se pune problema.Ganditi-va cum e sa radeti 44 de episoade incontinuu...:D.Serialul a ajuns la sezonul 4,dar il voi prinde din urma imediat ce termin de vizionat Prison Break.Il recomand tuturor,e prea tare.
De la stanga la dreapta : Alan Harper (Jon Cryer),Jake Harper (Angus T. Jones),Charlie Harper (Charlie Sheen)

3 comentarii:

Anonim spunea...

tot timpul mi-a placut serialul asta :) sunt mortali

Anonim spunea...

Foarte tare serialul ,imi place la nebunie , e super :D

Anonim spunea...

Foarte tare serialul , imi place la nebunie , e super :D