vineri, 24 august 2007

La Hanglia,birjar,la Hanglia!

Bun,incep prin a spune ca 3 persoane dragi mie isi iau zborul spre Anglia.De ce? Facultate frate! :D.Astazi a fost organizat un gratar in cinstea lor,bautura,mici ,pizza mancaruri de-astea traditionale,oops deviez de la subiect.Ce vroiam sa spun este ca o sa-mi lipseasca tare mult mujdeiul Anei (ca uite l-a mai facut la Moeciu,de-mi dadeau lacrimile,dar a fost bun),dumele pline de haz(not really :D) ale Silviei si nu in ultimul rand: Gabel cu cine mai dansez eu pe baruri? =)).Multe amintiri frumoase ne leaga,dar asta e,fiecare apuca pe drumul lui,fiecare cu dorintele sale,sper doar sa ne revedem in iarna.Sper ca va plac zilele ploioase,caci veti avea parte de ele din belsug,sa va bucurati de meciurile de snooker si nu uitati "vreau tricou cu Cristiano Ronaldo" =)). >:D< >:D< >:D<

5 comentarii:

Anonim spunea...

cine imi mai critica mie friptura...si la cine mai urla Ana sa aiba rabdare sa manance toate lumea!?
O sa`mi lipsesti tu si toti! o bucatica din mine ramane la fiecare dintre voi ;)

Onishka spunea...

trebuia sa scrii tu repede

Flavius spunea...

;;)...normaaaaal

Anonim spunea...

Ia gata cu sentimentalismele astea,ca doar nu murim[sper :D].Mai bine mimezi repede "starv" ;))

Hug ba Fleavi!Sa ai grija de tine si de Ghiershi <3 <3 <3

Flavius spunea...

Asa e...ce atatea sentimentalisme,gangbang =))...sa aveti grija de voi.Apropo sa-i stresezi cat mai mult pe Gabel si pe Ana,ia-mi locul :))