vineri, 15 februarie 2008

hahahhahahah (not funny)

Mda e 7 dimineata,nu am dormit deloc,intru si eu frumos pe www.hotnews.ro , la sectiunea FUN,si incep sa citesc bancurile zilei.
Citesc primul banc: "Vine Ion acasa. Intra, dar in casa il vede pe Gheorghe.
- Ce faci aici, Gheorghe?
- Astept autobuzul.

Ion iese. Dar ii vine in minte un gand: "De unde la mine in casa autobuz?". Se intoarse, dar Gheorghe nu mai era. "Totusi a venit autobuzul" - se gandi Ion."

Nu gasesc nimic amuzant,trec la urmatorul : "Sotia unui programator il trimite la alimentara:
- Draga, cumpara si tu un salam si daca are si oua, ia 10.
Se duce tipul la alimentara:
-Dati-mi va rog un salam. Dar oua avetzi?
-Da.
-Atunci dati-mi 10 salamuri."

Cel care se ocupa de sectiunea respectiva,chiar nu e in stare sa gaseasca un banc care sa ma faca macar sa zambesc? Nu se poate domne asa ceva :)).

4 comentarii:

Anonim spunea...

e foarte amuzant dar nu te prinzi tu ca nu esti programator:P

DaNScreaM spunea...

pai daca tu nu ai simtu' umorului :( .
Ti-ai tras blog :> esti belea :))
bafta :x

DaNScreaM spunea...

dap ,exact cum zice gagica :>

Onishka spunea...

daca voua astea vi se par bancuri amuzante, mi-e mila de sufletul* vostru.


*adica cine o trebui sa va suporte.